Příprava na zkoušky

16.02.2014 11:24

Pravidelně od března bude probíhat příprava na zkoušky dle KJ Brno, dle domluvy i dle Národního řádu aj. Pište do diskuze, kdo by měl zájem a jaké jsou jeho časové možnosti. Neděli už nedávám, to bych na vás byla akorát protivna:-)

Diskusní téma: Příprava na zkoušky

fotky ZOP

Jana | 31.05.2014

Hoj hoj hoj, fotky z dnešní zkoušky ZOP jsou už ve fotogalerii na rajčeti


https://psblansko.rajce.idnes.cz/Zkousky_ZOP_Adamov_31._kvetna_2014

výcvik

Radka | 15.05.2014

Ahojte všem...

jsem nemocná..sotva popadám dech a kašlu jako blázen... doktorka mně zatím honí po všech čertech...samé vyšetření...a zkoumání... každopádně tento pátek určitě nepřijedu.. příští je dosti v ohrožení... a pak se uvidí... mějte se krásně a pěkně cvičte... dám o sobě vědět..

Ahoj Radka

Re: výcvik

p | 18.05.2014

rady brzo se uzdrav, myslim ze mate natrenovano az az....patek před zkouskama tam uz nikdo nebude, maximalne zdena ci lada ci ja uklízet a chystta nejnutnejsi.....to uz necvic.....mylim ze vycvik -posunkama v obyvaku doma bude stacit:-)brzo se uzdrav

čt

Radka | 07.05.2014

Ahoj Peti,

písni jak to vidíš ve čtvrtek a kolik zvládneš lidí přezkoušet... :)
Pokud nás bude hodně, dám někomu přednost... :)

Zatím ahooj :)

Re: čt

petra | 07.05.2014

zatím jste 4 takze oka.....snad se nikdo neprihlasi zase chvilenku předem....mohlo by to na 17.45 stacit, pisnu zajtra

pátek 25.4.

Radka | 21.04.2014

Ahojte všem.. :)

tak kdo jede v pátek do Adamova ? :)

RJ

Re: pátek 25.4.

Zdena | 22.04.2014

Ahoj,
tak zatím já a Katka s Norin se hlásila. Taky nějaká nová paní s labradorem.

Z.

zkoušky

Radka | 17.04.2014

Ahojte všem... :)

nechce si dneska někdo zajít pocvičit na zkoušky ?
Nebo kdo všechno bude v pátek v Adamově ? Minulý pátek mně to nevyšlo, padla jsem do postele, ale teď určitě prijedu... tak piště :) díky.. :)

hezký den Radka

Re: zkoušky

Zdena | 17.04.2014

Já v pátek v Adamově budu.

Těším se.

Re: Re: zkoušky

Radka | 17.04.2014

Super Zdeni,

mail jsem četla, zítra se vyřídíme :)
Díky

1 | 2 | 3 | 4 >>

Přidat nový příspěvek