Pamlsky pro útulek, popřípadě i vaše pejsky, objednávka

11.12.2012 18:13

V poslední době, jak už to před Vánocema většinou bývá, otravuji své nejbližší otázkou, kterou určitě všichni znáte. Co bys chtěl(a) k Vánocům? Odpovědí se mi dostane zamrčení, v lepším případě dotyčný zapřemýšlí. A tak mě napadlo, koupím pár pamlsků do útulku (i když vím, že můj pes by na pamlsky negativně nezamrčel a rád je přijmul). Takže, kdo se chcete přidat, pište pod článek, pamlsky, pokud nějake sesbíráme bych chtěla věnovat do blanenského útulku. Ale jsem otevřená i jiné instituci. Budu objednávat z adresy https://www.zoofast.cz/psi-pochoutky-c-23_76.html?page=4  i něco pro svýho bafáka, takže kdo byste chtěli se přidat-i objednat něco pro svý bafáky tak pište. Samo mně můžete pamlsky dodát i z jiného, než výše uvedeného zdroje, prostě jak chcete. Pokud by se zadařilo, objednávku bych chtěla udělat do pátku 14.12.2012 a do útulku popřípadě zanést dobroty následující pátek. Vše je na vás. Já pro pejsky z útulku objednávám KRAKVET pochoutka pro psa na žvýkání 1kg. Mějte se krásně!! Vaše podněty uvítám v diskuzi pod článkem!

 

Super, takže prosím zkontrolujte, zda jste všichni napsaní, kdo jste mně dávali peníze - Gaba 200, Vlasta 200, Magda - Kuba 200, Eva -Cid 300, Jitka - 100, Renča - Laila 200, Já - 200, přislíbeno Týna - 200, Jana - 200, Monča - 200, Eva - Nero 200

Celkem -1400+800 přislíbeno, celkem 2200Kč. O dalším postupu Vás budu informovat. Petra

Takže výsledek akce-viz fotogalerie fenečka. Vybrali jsme 2200 + přispěla ještě má máma a Katka Jalová. Martinové Trnkovi dodali dva pytle granulí a konzervy. Z vybraných peněz se nakoupily 4 pytle prémiového krmiva. Děkuji všem. Ještě nutno dodat, že zaměstnanci z obchodu Dimbo přispěli taky + obchod Dimbo nám  dal vše za nákupní cenu.

Diskusní téma: Pamlsky pro útulek, popřípadě i vaše pejsky, objednávka

Útulek

Jirka | 22.12.2012

Tak to jsem nějak nestihnul, napravím to individuálně.

pamlsky a granule

Jana | 18.12.2012

Tak toto téma jsem nějak zasklila... za nás samozřejmě taky něco, za těch 200,- Kč klíďo píďo... a máme doma tak 2-3 kg granulí Magnusson, pak nějakej Brit nebo Calibru a Nutram (výhry z výstav), takže to přihodíme...

pamlsky

petra | 12.12.2012

tak takovy zajem jsem necekala, popravde jsem si tedy rikala, ze kdyz uz udelame takovou sbirku, tak se domluvim se zverimexem DIMBO v Blansku, zda by nam pamlsky nedali za nakupku ci zvyhodnene a nemusime objednavat neco od polske firmy...at to mame vsechno z Ceska:-)aspon pocitove...prosim, kdo jste proti, piste, ze zoofastu budu objednavat stejne neco malo pro sebe....

na útulek

Eva a Cid | 12.12.2012

Připojuji se ráda a hlavně, když je to i bez starostí! Prosím o zakoupení podle úvahy v hodnotě 300,-- Kč cokoliv . Děkuje Eva Velc.

Pamlsky pro útulek

Eva Vrb. | 12.12.2012

Ráda bych se připojila, ale každoročně dáváme individuálně s kolegyní z práce.
Eva

útulek

Rneča F | 12.12.2012

Taky se přidávám a objednej i za mě pamlsky pro útulek za 200,-- Kč.

Pamlsky

Eva a Nero | 12.12.2012

Ahojky, taky se pridavame k ostatnim a radi prispejeme 200 korunama (prineseme v sobotu na cvicak). Vyberte co je treba ;-)
Evik

pamlsky

vlasta | 12.12.2012

Ahoj Petro, přidáme se s Benděm, objednej něco za nás to útulku za 200,--.

pamlsky

petra | 12.12.2012

diky za ohlasy, to jsem necekala ze se tak chytnete. ....klidne staci objednat dve ucha, nemusite to zas prehanet.....je to na vas...

pamlsky pro utulek

Magda | 12.12.2012

prosim obednej za mne za 200 Kc neco dobreho. Diky. Mam doma jeste 3 kg stenecich granuli Eukanuba. Myslis, ze by je uvitali?

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek